10. august 2012

Det kom en pakke i posten...

Vanligvis pleier jeg ikke vinne noen ting, og skylder som regel på at jeg har vært heldig i kjærlighet. Du vet: hell i spill, uhell i kjærlighet også videre. Så ville omstendighetene det likevel slik at jeg skulle vinne en giveaway hos Mayen med bloggen mye moro med masker, mønster og mattefiller.
Spennende pakke med silkepapir og koselig kort.
Følte meg som en liten pike når jeg når jeg åpnet postkassen og oppdaget en pakke og så at den var til meg. Inni pakken var det ikke bare en, men 3 overraskelser: Et flott dørskilt som skal opp på døren til syrommet i løpet av helgen. Magneten får nok plass på kjøleskapsdøren i godt selskap med andre magneter.
Dørskiltet får plass på døren til syrommet.
Og så til selve rosinen i pølsa. Et nydelig stykke stoff akkurat stort nok til et skjørt. Nydelige farger som spenner fra litt rust til brunt og sort. Kommer garantert til å få en plass sammen med de planlagte prosjektene for høsten. Tusen takk til Mayen for en fantastisk hyggelig overraskelse, dette ga en veldig god start på helgen. :)
Hvem i all verden er så heldige at de får stoff til skjørt i posten?