1. juli 2010

Nye prosjekter for sommeren

Ull, silke og polyester i skjønn blanding
En av de tingene jeg liker best ved sommeren er at det ofte er rom for litt mer egentid. Aldri er jeg så produktiv som i sommermånedene hvor kveldene er lange og lyse, hvor man aldri har lyst til å gå å legge seg..

Denne gangen har jeg gjort et lite innkjøp hos "Lillestrøm sysenter" like utenfor Oslo. Det er dessverre ikke så mange utsalgssteder igjen som er gode på stoffer og sysaker igjen. - Eller hobby for den saks skyld. Det er imidlertid noen, og hos "Hennes fritid" på Fjellhamar kan du finne det meste av garn, perler, scrapbooking m.m. Selv så holder jeg meg til garninnkjøp, og holder i disse dager å legge siste hånd på en topp i Cotton Viscose fra Garnstudio. -Legger ut bilde av den så fort den er ferdig montert. kommer forøvrig til å passe veldig godt til skjørtet jeg har laget til sommeren. :)

Viser et lite knippe av sommerens planlagte aktiviteter. - Jeg er redd det blir mye kjoler.